Neįprasti Lietuvos turizmo kurjeriai Vokietijoje – taksi automobiliai

Neįprasti Lietuvos turizmo kurjeriai Vokietijoje – taksi automobiliai

Į vieno didžiausių Šiaurės Vokietijos miestų Brėmeno gatves pasipylė 40 taksi automobilių su Lietuvos kaip patrauklios turizmui šalies reklama. „Mėgaukis Lietuva visais metų laikais!“. Tokią žinią jie dvi savaites vežios miestiečiams.

„Šalies reklamai prioritetinėse atvykstamojo turizmo rinkose visada ieškome naujų formų. Vokietijai skiriame ypatingą dėmesį, nes praėjusiais metais tai buvo mūsų TOP2 rinka pagal apgyvendintų turistų skaičių – jų sulaukėme net 171 tūkst. Apskritai analizuojant srautų pokytį nuo 2008 m., jis išaugo daugiau nei 30 proc.! Pagal Lietuvos kaip šalies turizmui vertinimo tyrimą, šalies kultūra ir istorija vokiečiams yra motyvai, stipriausiai traukiantys pasirinkti kelionę į Lietuvą. Didžioji dauguma jų aplanko Vilnių, Trakus, Kauną, Klaipėdą ir net trečdalis – Kuršių neriją. Beje, vokiečiai, lyginant su kitais užsienio šalių turistais, aktyviausiai keliauja po Lietuvos regionus,“ – pagrindines turistų iš Vokietijos charakteristikas pristato Turizmo departamento atstovė Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė.

Keliaudami turistai iš Vokietijos intensyviai ieško būdų, kaip aktyviai praleisti laisvalaikį. Todėl pagal vieną iš naujausių Turizmo departamento segmentuoto turinio projektų, buvo sukurtas būtent Vokietijai skirtas video, kuriame atskleidžiamas platus aktyvaus turizmo galimybių spektras. Pora iš Vokietijos Agneta ir Michaelis dalinasi ryškiais savo atostogų Lietuvoje įspūdžiais: basomis per kopas, su dviračiu pajūriu, laivu uostamiestyje, oro balionu virš sostinės, pėstute ieškant Kauno grafičių, automobiliu tarp miestų…

Video, kurį galima peržiūrėti čia, naudojamas ne tik socialinių tinklų paskyrose, skirtose tikslinei vokiečių auditorijai, bet bus demonstruojamas ir Lietuvos turizmo stende tarptautinėje turizmo parodoje „ReiseLust“ Brėmene š.m. lapkričio 9-11 d.

Stipriosiomis Lietuvos kaip patrauklios turizmui šalies pusėmis minėtame Lietuvos kaip šalies turizmui vertinimo tyrime vokiečių turistai įvardija Vilniaus architektūrą, lankytinų vietų gausą, saugumą šalyje, švarą, gyventojų svetingumą, patogų susisiekimą (turime tiesiogines oro jungtis su Frankfurtu, Dortmundu, Brėmenu, Kiolnu, Miunchenu, Niurnbergu, Berlynu), turtingą virtuvę. Štai, Lietuvoje gyvenanti vokiečių menininkė Lynn, pakviesta pasidalinti savo rekomendacijomis, ką Lietuvoje veikti, kur linksmintis, ko paragauti, paminėjo šiuos dalykus: čia.
Skatinant turistų srautus iš Vokietijos, šiemet taip pat buvo įvykdyta e-rinkodaros kampanija Vokietijos kelionių portale OPODO, reklaminė kampanija Facebook socialiniame tinkle, į pažintinius turus pakviesti kelionių operatoriai bei žurnalistai iš tokių leidinių kaip „Elle“, „Bild“, „Frankfurter Allgemeine Sonntagszeitung“ ir kt., dalyvauta turizmo parodoje Miunchene, išleisti leidiniai vokiečių kalba apie UNESCO paveldą Lietuvoje, šalies gamtą ir kultūrą, bendradarbiaujant su Europos centriniu banku parengtas ir 900 tūkst. tiražu išplatintas Europos kultūros dienų leidinys „Europe Culture Days 2018. Illuminated Lithuania“.

Pagal apgyvendinimo įstaigų statistiką, pirmąjį šių metų pusmetį Lietuvoje bent su viena nakvyne keliavo 85,5 tūkst. turistų iš Vokietiijos, t.y. net 18,3 proc. daugiau nei pernai tuo pačiu laikotarpiu.